BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 27. oktober 2009

Forandring fryder!

Det har skjedd litt forandring i livet mitt i de to siste ukene.
Kan først begynne å fortelle at jeg har blitt meget lei av skolen, og har vurdert å kutte ut hele greia.
Forholde med Josef har blitt dårligere og dårligere.
Og jeg har vært mye syk i det siste, og fått mye fravær på skola.

Jeg har fått gitt bort to av ørkenrotteungene til ei venninne, og nå har jeg snakket med dyrebutikken, og der skal jeg gi bort to.

Har snakket med rådgiveren på skola, og funnet ut at jeg ikke skal droppe skolen, men jeg dropper norskfaget. Da får jeg mye fritimer, der jeg kan bruke til å jobbe, hvis jeg finner jobb, og noen timer til øvelseskjøring. Jeg har min første kjøretime på fredag!
Også på fredag skal jeg levere 2 ørkenrotter til dyrebutikken, og deretter dra til byen å hente jakka mi, som ligger hos Jon Olav.

Forholdet med meg og Josef er slutt, og det blir at jeg tar rommet til Håkon (på leiligheten) og Håkon og Josef deler rom.

Har vært på torgkvartalet å sett etter jobb. Lite ledig, men på Jack & Jones søker de! Så jeg mangler bare å levere søknad. Noen tips?
Så gikk jeg til Dyreklinikken, og jeg må levere søknad der også hvis det skal bli noe på meg der.

Har kjøpt litt klær i dag, som jeg evt kan jobbe i. Litt finere klær enn vanlig...

Senere skal jeg ta bilder til innlevering. Håper jeg finner ut noe smart.

Ingen kommentarer: