BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mandag 5. oktober 2009

Gud så lei jeg er!

Jeg er meget lei av lekser. Holder heldigvis på å bli ferdig med de leksene som skulle vært ferdig til mandag forige uke. Mangler fortsatt treningsplanen. Og i dag skal ei novelle være ferdig. Skal prøve å få gjort den før fristen. Har nemlig hatt masse innleveringer i norsk som ikke er levert eller er levert for sent. Jeg må skjerpe meg, men jeg synes også at lærerne skal skjærpe seg litt.
Det er nok med en innlevering i uka. ikke 5 eller fler!

Nå som vi har 10timer med norsk i uka, med to forskjellige lærere, så blir det masse tull og rot i hodet mitt. I tillegg så har vi forskjellige sjangere innen norskfag. Tekstkunnskap, litteraturhistorie og noe annet tull. Jeg er allerede lei!
I forige uke hadde jeg ca. 4 innleveringer, 1 framføring, 1 prøve, og noe smålekser som skulle gjøres. Mesteparten var til Mandagen! DAMN!

Heldigvis har det blitt litt roligere, men det eser seg sikkert opp igjen.

Ingen kommentarer: