BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mandag 7. september 2009

Vondt i magen, for så å spy etter på...

Vondt i magen er noe av det værste jeg vet om. Men for å så spy etterpå er det værste!
I går da Josef kom, så satt vi og pappa og pratet. Plutselig kjentes det ut som jeg ble sulten. Så jeg gikk på kjøkkenet for å finne noe. Men neida. Da fikk jeg skikkelig vondt i magen, og gikk opp å la meg.
Etter noen minutter måtte jeg spy. Og det var ikke bare å spy en gang nei. Det var å spy tom magesekken!!!, Og ikke nok med det. Jeg fortsatte å spy!
Prøvde å legge meg i senga flere ganger. Men etter noen minutter måtte jeg løpe på do.
Fy faen som jeg HATER å spy!!!
Etter å ha spydd nok magesyre ble det jeg klarte å såve.

Dagen etter, alstå i dag, lagde jeg meg brennesle-te og spiste rundstykker med sånn små "salte" kjøtt biter av noe slag. Husker ikke navnet. Håper jeg ikke spyr i dag og. BAH!

Ingen kommentarer: