BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 3. september 2009

Skole > helg!

Yay! Da sitter jeg herpå skola etter to dager med forkjølelse hjemme.
I dag gleder jeg meg egentlig! Vi skal ta bilder osv, og jeg har med meg vidvinkel-objektet! :D Synd jeg ikke kunne ha med kameraet. Pappa hadde rota bort laderen min =( Dust!!!!

Egentlig så har jeg ikke noe fin klesstil eller hårstil i dag. Det regner, og jeg er forkjøla og veldig tett i halsen (høres ut som jeg er tett i nesa når jeg snakker). Men men, får gjøre det beste ut av dagen =)
Skal få låne jakke av Marte =D

Hmm. Vel senere i kveld skal jeg og Josef rundt å kjøre på fulle folk. Ellers aner jeg ikke hva som kommer ut av dagen. - - Jeg må huske å sjekke på rottan osv. Håper ikke det blir infeksjon i sårene.- -
Jeg har vel ikke sagt dette enda. Well, here it goes.
I går, rund ettermiddagstid til kveld, merka jeg at Gobi hadde klart å kommet seg over skilleveggen i akvariet, og inn til Pan. OG de to er ikke gode venner for å si det sånn. Det ble et blodig søl =/ Heldigvis gikk det (kanskje) bra med Pan, som ble mest skadd (faktisk!)...
Gobi fikk bare et-to bitt ved værhårene, mens Pan fikk et stort bitt på halen, masse småbitt på sida ved labben, og kanskje mista en finger :O
Jeg prøvde å rense sårene. Det gikk for så vidt greit med Gobi, han var i ro mens jeg kom med Q-tipsen, mens Pan var ikke fullt så glad for at jeg pirka borti. Det var vanskeligere å finne sårene til Pan ettersom det var på sida. Masse hår her og der.
Håper det går bra med Pan.
Gobi har det tydeligvis bra.

Ingen kommentarer: