BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 22. september 2009

Tida flyver!

Ja, tida flyver forbi, og her sitter jeg, sulten og redigerer et bilde på photoshop. Ja, det er innlevering, som egentlig skulle vært levert til i dag. Men læreren sa at vi kunne velge et annet bilde osv osv. Så ja jeg tok et nytt bilde =) Jeg hadde vært ut en tur og prøvd for harde livet å finne et bra motiv. MEN neida. Så gikk jeg inn igjen, for å se om kameraet til pappa var hjemme, ja, men det hadde selvsagt ikke batteri. Så jeg tenkte jeg skulle prøve å ta bilde med mitt eget kamera. Så fant jeg ut at jeg kunne prøve å bruke den ene ørkenrotte-babyen som motiv. Det funka bra, den lå stille. Men, det ble ikke så bra, syntes jeg. Så prøvde jeg å ta bilde med kompaktkameraet. Det funka bra!
Da jeg lasta inn bildene, fant jeg ut at det ble noen bra bilder med speilrefleksen allikevel! :D












Her er det bildet jeg skal levere til foto-oppgaven!

Råbildet(over) og ferdig redigert til utskrift (under)

Ingen kommentarer: