BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

søndag 13. september 2009

Da var helga over!

Her sitter jeg i kantina på skola, og funderer på hvilket bilde jeg skal velge til Trykk og Foto innleveringa. Tenker også videre på dagen. Vi, altså jeg, Josef og Håkon, skal dra å se på en ny leilighet som vi forhåpentligvis liker, og FORHÅPENTLIGVIS får.
Håper virkelig vi får denne! Ellers flytter Josef til byen =/ Og da blir det kjedsomt og trist.
Jaja.

Jeg kan vel fortelle hva jeg har gjort i helga.
På fredagen så vi, jeg og josef, film på kvelden. World Trade Center. Den var utrolig rar. Den handla om noen politimenn som skulle til World Trade Center for å evakuere bygningen. Men når de skal opp i tårn 1 så raser tårn 2. Og de ble begravd i ruiene. Og etter å ha ligget der i rundt 7-12 timer får de etterhvert hjelp. Osv osv.
Jeg hadde trudd det var de som skulle hjelpe andre med å komme seg ut av bygningen. Men men...

Dagen etter dro vi nedover til Stjørdal, fordi vi kjeda oss så mye. Da dro vi til Kim Henrik. Jeg såvna i senga til Kim, mens de to snakka hull i hodet på meg x'D
Så lå vi over- dagen etter måtte vi dra til Meråker med en gang vi våkna, fordi far til Josef skulle ha hjelp med noe datagreier.
Senere på dagen dro vi til Zebbe for å finne på noe. Og det endte me at vi kjørte rundt i bygda, og til Stordalen og tilbake.
På kvelden skulle vi se film. Da skulle vi se blueray, og da tok Josef med seg PS3-en til meg. Men der funka den ikke. Så dro vi til Josef for å se. Der funka det heldigvis ;'P
Den filmen vi så, Babylon A.D, eller noe, syntes jeg var drit bra. Og jeg syntes kvaliteten på blueray var drit bra!!! :D

Ingen kommentarer: