BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 18. september 2009

Oi, kanskje på tide å skrive igjen!

I det siste, så har dette skjedd:

mandagen måtte Trykk og foto-klassen levere inn PCene for å få installert Photoshop og hele den adobe greia. Og nå er det fredag, og jeg har ikke fått tilbake PCen enda.. Men jeg låner Josef sin imens jeg venter.

Tirsdagen kom jeg hjem kl 14.00 og daffet i sofaen til jeg og pappa dro på fotografitur ved Storlia/Teveldaln. Det ble en lang gåtur, og jeg ble rett og slett utslitt! Da vi hadde kommet tilbake til bilen, bestemte jeg meg for å kjøre hjem. Og da vi nådde Meråker, dro jeg først hjem for å hente klær, for så deretter å dra til bestemor for å DUSJE! Godt var det!

Yo! Har ikke orka med å laste opp bildene fra speilrefleks'n, så dere får nøye dere meg" pose'n" min fra turen.

Onsdagen var det aktivitetsdag, der jeg hadde valgt fotosafari. Jeg var ikke motivert til å ta bilder. Vi skulle ta bilder av blomster i første økt. Jeg liker ikke å ta bilder av blomster. Alle gjør det. BAH! Marte og jeg dro fra den økta og hjem til henne for å hente skjærf. Denne dagen var kald! Etter det dro vi tilbake (vi skulle møte opp ved Værnes Kirke en plass) og ventet på å dra til kirka for å ta bilder osv. Der gikk vi opp ca 108 trapper. JA jeg måtte telle! Og det var TRANGT! VELDIG TRANGT! Jeg fikk en snert av klaus på vei opp! Det var uhyggelig...

Blomst - bæsj!!!



Kirka har egentlig masse spennende ting å se på.

Trappa til tårnet ( ca. 108 små trappetrinn)

Der hvor klokka er, er der jeg hadde kommet da jeg gikk opp masse trappertinn



På toppen av tårnet



Kule figurer rundt omkring!

Torsdagen hadde vi gym, og jeg slappet egentlig av i den gymtimen. Vi skulle jo selvsagt ta klassebilde rett etter. Etter det hadde vi to fritimer. Brukte mesteparten av tida til å se på at Nina, Sandra og Kristin spille boms osv. Så bestemte Pia og jeg at vi skulle skulke de to norsktimene og heller dra hjem med 13-bussen ^^ Det var godt!

Panneluggen min ble ikke som jeg hadde fiksa den før bildet =(
MEN den positive siden var at fotografen var kjempeflink! Han arrangerte oss etter høyden vår og VIPS! Det ble et bra bilde =)

I dag så skulket jeg og! For jeg orket ikke å begynne på skolen kl.10.05 og måttet ha ventet fra 07.30 eller 08.00 til kl 10.05. og ha 4 timer skole for å så vente i ca 2 timer på å ta bussen hjem! BAH! 

Anyways. I dag har jeg vasket sengeklær og hatt de i tørketrommelen, tatt tilbake overmadrassen min som pappa lånte, og lagt på sengetrekket osv. Ellers har jeg bare kjeda meg som faan!:P Gleder meg til Josef kommer^^

Dag 4! De har blitt større, og blitt litt mørke på ryggen,  og man kan se munnen bedre har jeg lagt merke til.

GLEDER MEG TIL Å FLYTTE! :D

Hjelseng terrasse (Hjelsenglia) flytter vi sånn ca etter helga, forhåpentligvis :D

Har miksa et bilde. Her ser du sånn ca. hvordan det ser ut der vi skal bo =)

Ingen kommentarer: