BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mandag 28. september 2009

Nyklipt!

Fredagen var en dag da Marte hadde veldig lyst til å klippe håret sitt. Hun hadde lyst til å klippe håret sånn passe kort på venstre side, og bare stusse det lange håret på den andre siden.
Etter skolen dro vi til FAB Hair - frisørsalong - i sentrum av Stjørdal.
Jeg pakket meg godt ned i den store gode hvite sofaen de hadde der, mens Marte fikk en ny frisyre.
Pia kom like før Marte var ferdig, og etterhvert ville jeg og klippe meg, og ringte til besta for å få henne til å bestille frisørtime til Bente i Meråker. Etter det dro vi til Ica for å handle. Pia dro for å kjøpe milkshake, og det endte med at jeg og kjøpte før vi gikk til stasjonen, for å vente på bussen.
Da jeg kom hjem (hos besta), spiste jeg middag og viste henne bilder. Kl. 16.45 gikk jeg til Bunnpris, kjøpte tyggiss og avis, og deretter dro jeg opp til frisøren.


Slik ble frisyren min!
Kjøpte i tillegg saltvann-spray til 180kr. (JA. dyrt.)

Da jeg kom hjem såv jeg helt til 23.37, og da jeg våknet fant jeg ut at det ikke var noe som helst vits i å være våken, så jeg tok p-pillene mine, og fortsatte å såv til neste dag. Da sto jeg opp 10.30 for å se Bonanza!

Senere på dagen ble jeg med Sanna, søstra, og far hennes til Storlien, for å handle. Sanna øvelseskjørte oppover, og jeg må si hun har blitt flink :D
Etter å ha kommet tilbake til Meråker, ble jeg med Hegseth-family'n hjem. Sanna, Ingvild og jeg satte oss ned og spilte brettspill. Først "Den forsvunnede diamant", fordi vi ikke fant monopol, også kom vi på at det lå oppe i øverste etg. og det endte med en langvarig spilling med monopol.
Deretter ble det middag. Den middagen var KJEMPE GOD! Nomnomnom^^

Utover kvelden hentet Josef meg hos Sanna, og det ble en del kjøring rundt omkring. Så dro vi til en fest, som var veldig kjedelig. Josef var sjofør, så jeg gadd ikke drikke.
Da festen nesten var over. Kjørte vi folk til Burstu. Vi ble også med inn, men vi skulle hente flere. Senere kjørte vi hjem folk, og det ble sent ut på natta før vi kom hjem for å såve.

Dagen etter ble jeg sittende med masse masse lekser. Satt med naturfagforsøket og oppgaver.
Prøvde meg på norsk novelleanalyse, men det gikk rett i dass! Skjønte ikke hva jeg leste engang!!
Da va klokka allerede over 6 og da gadd jeg ikke med mer.
Josef kom og vi dro på shell for å leie en film. Det ble Fast and furious med Vin Diesel <3 Den filmen var bare råbra!!! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....