BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

søndag 19. juli 2009

Sommerferie, og lite blogging.

Ettersom det er sommerferie skal man jo tro at jeg har lite å gjøre, og god tid til å skrive på bloggen, men det hender stadig vekk at jeg glemmer å skrive.
Jeg har vært mye sammen med Sanna og Alena. Vi har vært på VG-Lista og vært å shoppa. Uheldigvis ble ikke kameraet med.
Traff Jon Olav i byen også, og han hjalp meg med å finne en gave til Sanna som fylte 18 år for litt siden.

I den siste tida har jeg og Sanna spilt bort dagene. Vi har blitt nerder i MarioKart, og nå har vi fått oss nye spill. Sanna solgte 2 spill og fikk kjøpt et nytt spill, Marioparty 8, som Sanna, Ingvild og jeg satt å spilte i 2 kvelder på rad. Det var morsomt! Jeg solgte 6 spill, 2 av dem var xbox spill, og jeg kjøpte 2 spill, "The Simpsons Game" og "Sonic".

Det var vel en liten oppdatering, men kommer nok ikke til å skrive så mye på en stund. Jeg tok nemlig litt sommerferie...

Ingen kommentarer: