BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 2. juli 2009

Oi, lenge siden sist..

Ja nå er det lenge siden jeg har skrevet. Grunnen er vel at jeg har vært mye ute sammen med Sanna og Alena, og ikke har fått tid. Men i det siste har vi vært å badet masse! Vi har faktisk klart å kommet oss bort til stranda ved elva. Vi måtte vasse og klatre for å komme oss dit. Det var digg å bade der! Men det er stress å måtte klatre osv for å komme seg dit.

Vi har også dratt på fossvatna for å bade. Vi badet kjempe lenge, og det var godt! Virkelig godt!

I går, skulle Sanna, Ingvild og jeg bade på "stor-uddu" men på vei dit ble vi forfulgt av masse kvaks/klægg. Da vi kom fram til parkeringsplassen, telte Ingvild 25 kvaks rundt bilen! Og vi mente at den kvaksen som var inne i bilen måtte være den de "angrep" oss/bilen for.
- Vi kjørte tilbake, men de fulgte fotsatt etter. Så dro vi til fossvatna, og de fulgte etter oss HELE VEIEN! Det var rene marerittet! De hadde nok funnet seg en plass på bilen hvor vi ikke fikk "ristet" dem av bilen...

Men da vi kom til fossvatna, badet vi, selv om de fløy rundt. Heldigvis var det bare noen!

Senere grillet vi, og senere øvelseskjørte vi med Ingvild ;D

I dag tror jeg at jeg skal rydde det rotet vi fikk med oss hjem fra hybelen... Men det blir nok ikke gjort mye. Har blitt lei av å rydde..

Ingen kommentarer: