BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mandag 6. juli 2009

Da var overnattingsturen over, og Sanna har fylt hele 18 år!!

Overnattingsturen varte fra fredag til lørdag. Det var kjempe digg!! Musikk, kos, og mat!
Vi fikk oss en stor overaskelse den samme dagen også!...Mange unger kom løpende i vannet! Jeg trudde det var noen som padlet for harde livet opp elva! HAHAHAHA!

Søndagen brukte jeg, Sanna og Alena på å bake muffins og boller. NAM NAM NAM! Bollene ble kjempe gode! Så satt vi der til over 12, og jeg gav Sanna en muffins med melis på, hvor det sto 18 på :D Kan ikke tro at hun er 18 år :O

I dag, så har jeg såvet leeenge, og sett på TV... Og tatt et bad.
Senere rydda jeg, og pappa kjøpte pizza, og jeg inviterte Sanna og Alena over. Vi drakk cider fra mine fine glass (som ingen har drukket av før, faktisk), og "koste" oss med en RAR film! Sanna var MEGET urolig/hyper under filmen.. Ja hun var utålmodig^^

Bilder kommer senere når jeg gidder å laste de over på macen...

Ingen kommentarer: