BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 22. juli 2009

Harry Potter på kino sammen me vennan :D


I dag kl halv 3 dro vi 4 til byen! Sanna, Sunna, Alena og meg, og pappa kjørte selvsagt.

Vi gikk av ved Nova kino senter, og dermed dro vi på Rema 100 for å kjøpe noe å spise. Etter det venta vi ei stund på Jon Olav, som kom i siste liten, og dermed gikk vi å fant plassene våre..

Filmen er den eneste jeg har sett med så bra effekter! Det var jo som om det var virkelighet!
Ble litt skuffet over filmen, for den hadde ikke en "handling" slik som filmer bruker å ha. Men Sunna sa hvis jeg hadde lest boka, så hadde det nok kommet en annen mening inn i bildet. - Men gidder jeg å lese bøkene? Hmm det frister å lese, men tanken på hvor store de bøkene er, vrir jeg meg litt unna. Kanskje jeg skal prøve allikevel?



Her er noen bilder fra etter filmen!--Senere dro vi på Ikea med pappa, og jeg kjøpte en slags matte greie for at bikkja skal ha matskålene oppå, slik at han slipper å grise ut gulvet! Og så kjøpte jeg 3 vaser til mine 3 kaktuser^^










Ingen kommentarer: