BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 30. juli 2009

Fest til langt på natt + og bytur dagen derpå...

Det begynte med at Pia Annette kom en tur, for vi skulle finne på med noe. Hun kom også for å se på rottene^^
Etter å ha pratet i 1 og en halv time, og jeg hadde spist middag, dro vi ned til Håkon i nygården. Der var det nemlig fest.
Rundt etter 10 minutter eller noe, så fortalte Pia at faren hennes hadde ringt to ganger og hun måtte dra for at hun egentlig ikke kunne dra noen annen plass enn til meg. Så da dro hun..

Festen var ganske kjedelig til å begynne med, men den ble raskt ganske så morsom! Etterhvert roet stemningen seg, men til slutt ble det styr og moroheter, og etter mange timer kjørte Henrik meg hjem (sånn rundt 05.00 tida).

Dagen i dag begynte med at jeg lå i senga å dro meg veldig lenge. Etter å ha mast litt på pappa dro vi til byen sammen med Alena. Der gikk jeg og Alena rundt, og plutselig møtte vi på Sanna, Sunna m.fam. på McDonalds.
Senere dro vi hver vår vei, og Alena og jeg kjøpte oss noe dilldall, og deretter dro vi ned til jernbanestasjonen og venta på pappa. Så dro vi hjem :)

Fikk kake av Alena :D Namm! Den var kjempe god, TAKK :D

Ingen kommentarer: