BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 2. juli 2009

Dette er nok den BESTE sommeren på FLERE ÅR! :D

I dag har jeg, Sanna, Alena og Ingvild dratt på fersdalen for å bade!!! Og gud så godt vannen var der oppe!! Klart og ikke så kaldt vann som nede hos meg.
Vi svømte, men så begynte vi å spille volleyball ute i vannet, noe jeg hygget meg med! Dette må vi gjøre mer!
Etterhvert som tida gikk kom Ingvild ut i vannet for å spille med oss.

Senere dro vi nedover, og bestemte oss for å kjøpe pizza. Vi hadde MEGET lyst på Sissels Pizza, men gatekjøkkenet er desverre stengt, og det blir vel en stund før de åpner den nye oppussa sjappa! Men er jo lov å håpe på at det snart åpner.
- Det ble vi kjøpte 2 grandis'er.

Da kveldinga kom, dro vi, Sanna, Alena og meg, ned til meg for å spille volleyball, men det ble det ikke noe av. Vi dro heller ned på der hvor vi skal overnatte. vi tok med oss to jå'er som vi hadde en god del for!
Jeg gikk først å kappet ned unødvendige planter, som nesten gikk over hodet på meg! Vi fikk så laget oss en sti, men så var det å kappe ned alt der hvor vi bruker å sove. Men etter det, så fant jeg ut at vi kunne gå på den "øya" som rett over "vannkanten", rettere sagt den tynne elva, hvor jeg fant, mens de andre to ventet, en fin plass hvor vi kunne overnatte.. Med mindre INSEKTER!! Og kanskje litt mer sol. Og et pluss er vel at det er litt dypere vann der, så vi kan lettere "dykke" under enn der hvor vi pleier å sove.

Må si jeg er ganske stiv i kroppen etter "slaktinga" av planter. Og av badinga som varte en god stund i dag. men skal si det er godt å få brukt kroppen til mer enn å støvsuge gulvet for hundehår!

Må også si at jeg GLEDER meg til i morgen! Alena skal ringe meg for å vekke meg tidlig i morgen, og da skal jeg finne fram ting til overnattingsturen. Jeg tror ikke jeg har gledet meg så mye noen gang til turen. Siste gang hadde jeg ikke så lyst, husker jeg. Men i år har jeg et helt annet synspunkt på den FINE naturen vi har! Og til fordel for meg, så er jeg så og si immun for knott og mygg. Jeg merker så vidt at de stikker!
Men for Alena, som sikkert er alergisk, er det en ulempe. Men vi skal nok få futt i bålet!

GLEDER MEG!!!!!:D:D:D:D:D

Ingen kommentarer: