BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lørdag 26. juni 2010

Rengjøring i huset!

I dag har jeg faktisk sovet uten å ha våknet flere ganger. Jeg har til og med sovet lenge!

Jeg satt noen timer foran TVen etter jeg sto opp, men så plutselig tenkte jeg på at jeg ikke har noe spesielt å gjøre i dag. Så hvorfor ikke ta å rydde og vaske?
Jeg satte igang med en gang på kjøkkenet. Vasket benk og bord, og deretter ryddet jeg ut det mest rotete skapet på kjøkkenet. Deretter sorterte jeg tingene som var der inne.
Man kan vel kalle skapet roteskap, for det er bare rot der inne. Gammelt rot.
Senere ryddet jeg ut de to hylle skapene som er over kjøleskapet/microen. Der fikk jeg puttet inn lyspærer og slikt, og plaster, termometer osv.

Etter å ha blitt ferdig med kjøkkenet, støvsugde jeg gangen og stua. Da jeg ble veldig irritert på at det var vanskelig å komme til med støvsugeren, bestemte jeg meg for å ommøblere stua.
Pappa, som vanlig, likte ikke ideen min. Han hater at jeg flytter om på ting, men det er typisk menn sånn generelt. De liker jo å ha det likt hele tiden, ikke sant?
Han kom med de samme gamle argumentene for at jeg ikke skulle flytte om, men denne gange hadde jeg et godt argument tilbake! Så da ble han stille, og jeg fortsatte med ommøbleringen.

Her er noen bilder, før og etter:















Ingen kommentarer: